دیگر نیازی به مراجعه به آزمایشگاه نیست. با همکاران ما تماس گرفته و بدون نیاز به پیش پرداخت و با ارسال آدرس در اولین فرصت نمونه گیری خون شما برای آزمایش کرونا یا سایر بیماری ها در محل کار یا منزل در مشهد انجام می گیرد.

نمونه گیری خون در محل منزل در مشهد

هراس از محیط های آزمایشگاهی همواره یکی از نگرانی های بسیاری از افراد است. از طرف دیگر نیز همه گیری کرونا مزید بر علت شده است تا افراد تمایل کمتری به خروج از منزل داشته باشند. با اینحال انجام آزمایشات پزشکی امری ضروری و در بسیاری از موارد می تواند در پیشگیری و رفع بسیاری از بیماری ها موثر باسد. به همین جهت در راستای احترام و ایجاد آرامش برای بیماران و مراجعان محترم، آزمایشگاه ایران با افتخار فرایند نمونه گیری خون در محل منزل در مشهد را اجرا می نماید.

در سال های اخیر تکنولوژی تاثیر شگرفی بر زندگی ما داشته است. انسان مدرن می تواند بسیاری از اموری که قبلا برای آنها مدت های طولانی در صف به انتظار می نشست را از منزل و با کمک راهکار های نوین انجام دهد. در این میان، ویروس کرونا و همه گیری آن نیز تمایل به خروج از منزل را بطور چشمگیری کاهش داده است.

هم اکنون برای تعیین وقت جهت انجام نمونه گیری خون و آزمایش کرونا در منزل در مشهد با ما تماس بگیرید.

09021164390

ما معتقدیم تا این سبک از نمونه گیری مزایای زیر را برای بیماران عزیز بهمراه دارد:

مزایای نمونه گیری خون در محل منزل

1- دسترسی: یکی از مهمترین مزایای نمونه گیری خون در محل، رهایی از طی مسافت طولانی در شهر بزرگی چون مشهد است. نیازی نیست تا خود را برای انجام آزمایش به دردسر بیندازیسم. از مترو استفاده نماییم و یا نگران معطل شدن در ترافیک باشیم. برای کافیست با همکاران ما تماس گرفته و ساعتی را برای انجام نمونه گیزی انتخاب نمایید.

2- احساس امنیت: همانطور که مطرح شد بسیاری از افراد از حضور در اماکن درمانی و دیدن سرنگ و سایر ابزار آزمایشگاه واهمه دارند. از طرف دیگر ممکن است اشخاض بعد از نمونه گیری خون نیاز به استراحت داشته باشند. نمونه گیری خون در منزل این امکان را به شما می دهد تا نمونه گیری در شرایطی که در آن احساس امنیت و آرامش می کنید انجام شود. شما می توانید با توجه به تست مورد نظرتان شرایط را مهیا کرده و پس از پایان نمونه گیری بسرعت مشغول استراحت و یا ادامه فعالیت های روزانه خود شوید.

همه ما در آشفته بازار کرونا همه ما نگران حال سالمندان هستیم. متاسفانه به دلیل مسائل مرتبط با کهولت سن آنها بیش از سایر گروه های جامعه به خدمات پزشکی نیاز پیدا می کنند. آنچه بسیار اهمیت دارد رساندن کمک ها و خدمات پزشکی به آنها در شرایطی امن و مناسب و راحت است. نمونه گیری در منزل این امکان را ایجاد می کند تا بدون داشتن مشکل، نگرانی و ناراحتی در محلی کاملا پاکیزه آزمایشات آنها انجام شده و نتیجه برایشان ارسال شود.

خدمات آزمایشگاهی رایگان در منزل در مشهد

همانطور که گفتیم این طرح کاملا براساس انجام مسئولیت اجتماعی آزمایشگاه ایران است. بعنوان یک واحد آزمایشگاهی در مشهد این خدمت را برخود واجب دیدیم. امیدواریم با انجام نمونه گیری خون در محل گامی برای آسایش همشهریان از تداخل برنامه‌ها، آلودگی هوا، ترافیک و … برداشته باشیم.

به همین دلیل این خدمات آزمایشگاهی را بصورت رایگان انجام می‌دهیم. هزینه آزمایش و نمونه‌گیری در منزل با هزینه همان آزمایش در آزمایشگاه ایران مشهد یکسان است. شما می‌توانید بسادگی درخواست انجام خدمات آزمایشگاهی را در منزل و یا محل کار ثبت نمایید. همکاران ما با تجهیزات کامل در ساعت مشخص نمونه گیری را انجام خواهند داد.