تشخیص علائم سرطان روده در مشهد

تست و آزمایش تشخیص سرطان روده در مشهد علائم سرطان روده

سرطان روده زمانی شکل می‌گیرد که سلول‌های روده به سلول‌های سرطانی تبدیل شوند. این سلول‌ها می‌توانند بسرعت رشد کرده و به سایر نقاط بدن حمله کنند. این اتفاق بیشتر در روده بزرگ می‌افتد بطوریکه تنها 10 درصد از موارد تشخیص سرطان روده به روده کوچک تعلق دارد.

سرطان روده بزرگ می‌تواند خطرناک باشد. اما اگر در مراحل اولیه تشخیص سرطان روده داده شود، قابل درمان است. غربالگری سرطان روده بزرگ بهترین راه برای تشخیص زودهنگام این بیماری است. غربالگری می‌تواند به شناسایی پولیپ‌ها که رشد غیر سرطانی دارند و می‌توانند به سرطان تبدیل شوند، کمک کند.

تشخیص آزمایشگاهی سرطان معده در مشهد

تشخیص سرطان معده

در دوران حاضر سرطان مانند گذشته کشنده نیست. دانشمندان درمان‌ها و متد‌های زیادی برای درمان انواع آن شناسایی نموده‌اند. با اینحال این درمان‌ها اغلب بسیار پرهزینه هستند. در مواردی مانند سرطان معده تشخیص زودهنگام آزمایشگاهی بطور موثری از درد، خطر و هزینه این بیماری مهلک می‌کاهد. تشخیص سرطان معده در آزمایشگاه ایران مشهد یکی از خدمات ما برای همشهریان عزیزیست که به سلامت و پیشگیری اعتقاد دارند.

تغییرات مغز پدر هنگام تولد فرزند

تغییرات مغز پدر

دانشمندان در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند دریابند که پدر شدن چقدر یک امر فیزیولوژیکی و چقدر یک امر اجتماعیست. محققان می‌گویند تغییراتی در قشر مغز پدرانی که برای اولین بار به دنیا می‌آیند رخ می دهد. آنها می‌گویند این “مغز پدر” توانایی پدر جدید را برای همدلی و پردازش بصری چیزها بهبود می‌بخشد.

یافته‌های جدید سازمان بهداشت جهانی برای تشخیص هپاتیت

روش جدید تشخیص هپاتیت

محققان سازمان بهداشت جهانی روش‌های نوینی را برای سریعتر شدن تشخیص هپاتیت یافته‌اند. بتازگی، Lancet Gastroenterology and Hepatology یک مطالعه کلیدی جدید تحت رهبری WHO را منتشر نمود. این تحقیق با همکاری دانشگاه بریستول نیز در این پژوهش همکاری نموده‌است.